Marquee

Selamat datang ke blog rasmi Pre-Medic Shahputra | Sebarang maklumat lanjut sila layari www.universitycollegeshahputra.edu.my atau hubungi kami di talian 09.573.7777 atau terus kepada 0113.913.5871

Thursday 29 August 2013

WOWW!!! DISKAUN???

Assalammualaikum semuanya. Apa khabar? Dah lama rasanya admin tak jenguk ke blog Pre-Medic @ Asasi Sains UCSA ni. Al-maklumlah terlampau sibuk dengan urusan pendaftaran pelajar MBBS dan Foundation yang bakal berlangsung Isnin, 2 September 2013 ni. Walaupun begitu, hari ni admin dah nekad nak update juga blog ni supaya tak bersawang. Selain tu, admin juga nak mengucapkan tahniah kepada pelajar Diploma Komunikasi dan Media, UiTM-UCSA kerana telah berjaya menghasilkan Jalur Gemilang yang terbesar di Pahang, semalam.

Hari ni, admin nak bagi tau kepada semua yang sentiasa melawat, baru melawat ataupun yang bakal melawat blog ini tentang satu berita baik. Beritanya adalah, pihak UCSA akan memberikan DISKAUN kepada para pelajar yang datang mendaftar pada 2 September nanti untuk program Foundation in Science UCSA. Nak tau apakah DISKAUN yang akan diberikan, sila berhubung terus dengan Bahagian Kemasukan Pelajar UCSA di talian 09-5737777. Mesti ramai yang tak akan percaya apakah yang bakal diberikan oleh UCSA kepada anda. 

Jadi apa tunggu lagi, mulakan langkah anda di pagi ini dengan menghubungi kami di UCSA. Kami sedang menunggu anda. :)

No comments:

Post a Comment